бизнес, копирайтър, SEO

Бизнесът като общо понятие е динамична величина, която кара нейните участници да са постоянни нащрек за нововъведения, ексклузивни продаващи стратегии, съветите на експертите в областта и драстичните промени. Една такава промяна, например, е изтеглянето на бизнес единиците от реалния свят в онлайн пространството. По този начин, всяка компания или фирма отговаря на новите тенденции и освен това получава двоен шанс за успех. Разбира се, ако вие все още не сте го направили, сега съвсем не е моментът. Моментът настъпи отдавна, но това съвсем не значи, че не можете да поправите грешката си. А за да се мотивирате да го направите, вижте следващите 7 причини да осигурите онлайн присъствие на бизнеса си.

1. Разширявате аудитирята си. Не е ясно колко хора са чули рекламата ви по телевизията – ако изобщо може да си позволите така, а за телевизионна да не говорим. Не е и ясно дали всичките ви таргетирани клиенти имат физическия и географския достъп до вашия физически магазин. Само се замислете колко много повече хора могат поне да разберат за вас а други да ви станат и бъдещи редовни потребители.
2. Увеличавате потенциалния си шанс за повече инвестиции и възможност да привлечете повече партньори – и то по същата логика, за която говорихме по-горе. Тези неща са от особено значение, така че не подценявайте мрежата като възможност да дадете гласност на идеите и портфолиото си и да бъдете подкрепени от по-влиятелни в бизнеса от вас.
3. Реклама на далеч по-ниски цени. Направете си сметката набързо: ако искате да ви излъчват по телевизията, ще ви трябват хиляди, ако искате да присъствате в интернет рекламните пространства, ще са ви нужни стотици. И това е в най-лошия случай. Защото ако имате опитен копирайтър и SEO специалист, ще са ви нужни и по-малко пари, за да се промотирате.
4. По-добра репутация, безспорно, бързо можете да постигнете именно в интернет. Тук са клюките, тук са форумите с мненията на хората, тук е мястото, където реално най-ефективно можете да покачите рейтинга си – както ако нямате никаква репутация, така и ако случайно в момента тя е опетнена.
5. Пряка комуникация с повече клиенти. Най-лесно това можете да постигнете именно чрез средствата за общуване в интернет. Освен това – те са ви по-важни и надеждни в момента, просто защото хората ги предпочитат. А хората са вашите клиенти!
6. Не осигурявайки онлайн присъствие на бизнеса си, вие сами ще си забиете автогол. В момента липсата на обикновен уеб сайт или на онлайн магазин кара клиента да не ви взема насериозно и дори да ви възприема подозрително.
7. Последно, но не по важност, с присъствие в интернет вие давате възможност на клиента ви да ви опознае, да му бъдете винаги на разположение и да актуализирате информацията за своето развитие, продукти и услуги.